BİMcell’e abone olmak için hangi evraklar gereklidir?Kimliğinizle en yakın BİM mağazasına uğrayınız, ilgili işlemler yapıldıktan sonra SIM kartınızı alınız.
BİMcell Bireysel Abonelik Sözleşmesi için tıklayınız.
Simkart değişiklik ücreti ne kadardır?
BİM mağazalarından SİM kart değişikliğinizi ÜCRETSİZ olarak yapabilirsiniz.
Hattıma nasıl TL yükleyebilirim?
Tüm BİM mağazalarından ve BİMCELL mobil uygulamasından yapabilirsiniz.
Hattımda ne kadar TL kaldığını nasıl öğrenebilirim?
Dilediğiniz zaman ücretsiz olarak bakiyenizi sorgulayabilirsiniz.
Faturasız hattınızdaki TL miktarınızı öğrenmek için, 9333'ü aramanız yeterli. Arama sonucu, bakiyeniz sesli yanıt sistemi tarafından size anons edilir.
BİMcell müşteri hizmetlerini aradığımda nasıl ücretlendirilir?BİMcell hatlarından yapılan 444 4 551 ve 551 BİMcell Müşteri Hizmetleri aramalarında, Paketinizde her yöne kullanım hakkınız var ise yurt içi ücretlendirmede kullanım haklarınızdan düşer. Her yöne konuşma süresi içeren paketiniz yok ise yurt içinde standart BİMcell tarifesi yani 6 saniyesi 0,2 TL üzerinden ücretlendirilirsiniz.
Faturasız hatlardan alınan Telsiz Kullanım Ücreti nedir?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından yayınlanan 2024 Yılı Telekomünikasyon Hizmetleri Ücret Tarifesine göre Telsiz Kullanım Ücreti 2024 yılı için 179,28 TL/ YIL olarak belirlenmiştir. Söz konusu ücret abonelerden; 12 ay boyunca 14,94 TL olarak tahsil edilecektir.
Telsiz Kullanım ücreti tahsilatı sırasında hattınızda yeterli TL olmaması durumunda, bu tarihten sonra Telsiz Kullanım Ücreti tahsilat dönemine denk gelen ilk TL yüklemenizde Telsiz Kullanım Ücreti toplu olarak bakiyenizden düşecektir. Bireysel faturasız hat sahibi müşterilerimiz, tahsil edilememiş Telsiz Kullanım Vergi borcu tutarlarını; “Telsiz” yazıp 5555’e SMS göndererek, müşteri hizmetlerinden öğrenebilirler.
Hattıma ne kadar süre yükleme yapmazsam kapanır?Faturasız hatların geçerlilik süresini koruyabilmesi için düzenli olarak yükleme yapılması gerekmektedir. Geçerlilik süresi en son yapılan TL yüklemesi üzerinden hesaplanır. Bu süre; 6 ay 4 gün(aktif) + 3 ay 2 gün(pasif) (184 gün aktif + 92 gün pasif süre) olarak hesaplanmaktadır.
Son yükleme tarihine göre belirlenen Aktif Süre ve Pasif Süre detayları aşağıdaki şekildedir;
Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.
Pasif Süre (92 gün):Pasif sürenin bitimine kadar hattınıza yükleme yapmamanız halinde ise, hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir.
BİMcell hattımı başka bir kişiye devretmek istiyorum. Ne yapabilirim?Devir talebinde, devralan ve devreden olmak üzere her iki tarafın devir formunu doldurup imzalaması gerekmektedir. Devreden sadece kimlik fotokopisini bırakırken devralan yeni abonelik için gerekli evrakları ibraz etmeli ve abonelik sözleşmesi doldurmalıdır.
Hat devri durumunda, yeni hat aboneliğinde olduğu gibi sizin adınıza devlete ödenen vergiler devir sırasında alınmaktadır.
Hattımın numarasını nasıl değiştirebilirim?Numara değişikliği için BİMcell Müşteri Hizmetleri’ne BİMcell hattınız ile 551, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 4 551’den ulaşarak işleminizi yaptırabilirsiniz.
İşlem ücreti 21.11.2023 tarihinde güncellenmiş olup, vergiler dahil 136,52 TLdir.
Faturasız hatlar için numara değişikliği işlemi ayda 1 kez yapılabilir.
Hattımı kaybettim. Tekrar aynı numarayı kullanmak için ne yapmam gerekiyor?Hattınızı kaybettiğinizde, BİM mağazalarından yedek SIM kart alarak tekrar aynı numarayı kullanmaya devam edebilirsiniz.
Hattımı nasıl iptal ettirebilirim?
Hat iptal işlemini BİM mağazaları aracılığıyla yaptırabilirsiniz.
Hattım iptal olmuştu, yeniden açtırmak için ne yapmam gerekiyor?
İptal olan faturasız hatlar, hat iptal tarihinden itibaren 1 yıl boyunca hat sahibi tarafından yeniden alınabilmektedir. Hattın 1 yıllık süre içinde yeniden alınabilmesi için, hat sahibinin abonelik sözleşmesi doldurması ve gerekli belgeleri iletmesi yeterlidir.
Yeniden aktivasyon durumunda, yeni hat aboneliğinde olduğu gibi sizin adınıza devlete ödenen vergiler hat açılışı sırasında alınmaktadır.
PIN numaramı hatalı girdiğim için telefonum kilitlendi, PUK kodu istiyor. Ne yapabilirim?
PUK kodunuza BİMcell Online İşlemlere giriş yaparak ulaşabilirsiniz.
Ayrıca; BİMcell Müşteri Hizmetleri’ne BİMcell hattınız ile 551, sabit hat ya da diğer operatörlerden 444 4 551’den ulaşarak da PUK bilginizi talep edebilirsiniz.
888 - 898 - 900 Alan Kodlu Katma Değerli Servisler’in ücretlendirmeleri nedir?
BTK karari geregi 14 Mart 2019 itibariyle tüm müsterilerin hatlari 888, 898 ve 900 ’lü numaralari aramaya kapatilmistir. 888 ve 898 alan kodlu servisleri açtırmak isterseniz SMS göndererek veya müsteri hizmetleri kanali ile tekrar açtirabilirsiniz. 888/898’li numaralari aradığınızda sesli anons bilgi verip servisi açmaya yönlendirilecektir.
SMS kanalı servisleri açma veya kapama işlemi aşağıdaki şekilde yapılmaktadır:
888’li servisleri kullanabilmek için AC 888 yazip 5595’e SMS göndermeniz gerekmektedir.
898’li servisleri kullanabilmek için AC 898 yazip 5595’e SMS göndermeniz gerekmektedir.
888’li servisleri kullanima kapatmak için KAPAT 888 yazip 5595’e SMS göndermeniz gerekmektedir.
898’li servisleri kullanima kapatmak için KAPAT 898 yazip 5595’e SMS göndermeniz gerekmektedir.
Servisler ücretli olup, ücret detayları için çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.
900 alan kodlu numaraları ise yeni aboneliklerde abonelik sözleşmesi üzerinde “hattım 900’lü hatlara açık olsun” seçeneği işaretlenerek de aktivasyon esnasında tanımlama yapılabilir veya çağrı merkezimizi arayarak bilgi alabilirsiniz. 900 alan kodlu numaralara hattınızı açtırmak ücretsizdir, ancak 900 alan kodlu hatları aramak ücretlidir.